Reklama
Adwords, adsense, web 2.0, reklamy displayowe – w internecie można korzystać z różnych form promocji. Aby jednak reklama przyniosła efekt, należy tak skonfigurować kampanię, żeby komunikat trafił do jak największej liczby odbiorców docelowych. Koniecznie musi też w efektywny sposób wpływać na wzrost wskaźnika sprzedaży oraz wizerunek marki.
Wykorzystując nowoczesne rozwiązanie i doświadczenie, w KDWEB tworzymy efektowne i przekonujące komunikaty, a następnie kierujemy je do szerokiego grona odbiorców docelowych.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze etapy pracy nad skuteczną kampanią w internecie.
Określamy grupę docelową
Na przygotowanie kampanii reklamowej w internecie składa się wiele czynników. Na początku należy dokładnie określić grupę docelową (tzw. target group), do której ma trafić przekaz reklamowy. Jedna z podstawowych zasad marketingu brzmi bowiem: kto kieruje swoją reklamę do wszystkich, ten nie kierują jej do nikogo.
Określając grupę docelową, bierzemy pod uwagę takie informacje, jak:
• płeć,
• wiek,
• miejsce zamieszkania.
Wybieramy kanały dystrybucji
Kolejny etap pracy polega na wybraniu odpowiedniego kanału dystrybucji reklamy. Mogą nim być:
• wyszukiwarki,
• portale internetowe,
• marketing wirusowy,
• e-mail.
Kanał dystrybucji dobieramy tak, by pozwalał na dotarcie do jak największej liczby osób wpisujących się w target group.
Określamy rodzaj kampanii
W zależności od potrzeb klienta oraz specyfiki grupy docelowej określamy odpowiedni rodzaj kampanii, np.:
• bannerową,
• e-mailową,
• video,
• tekstową.
W kampanii możemy wykorzystać jeden lub kilka sposobów prezentowania komunikatu reklamowego.
Badamy skuteczność i sporządzamy raporty
Podczas trwania kampanii cały czas monitorujemy jej przebieg. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób ją modyfikować w celu zapewnienia jak najwyższego zwrotu z inwestycji. Wykorzystujemy zaawansowane statystki, które dostarczają nam cennych danych dotyczących odbioru reklamy przez grupę docelową.
Klient otrzymuje również raporty z kolejnych etapów kampanii. Cały czas ma więc wgląd w przebieg promocji jego marki w internecie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych kampaniach reklamowych Skontaktuj się z Nami już teraz albo wypełnij błyskawiczny formularz kontaktowy